Alla inlägg den 7 november 2011

Av Christina - 7 november 2011 17:42

Vi fick en hälsning från Kristaras Excellent Eniro som varit i skogen och jagat fågel.

Grattis till lyckad jakt säger vi på kenneln.

En tjäder höna blev det.

Eniro är bara 8 månader, kan undra vad det ska bli av honom   


 


Vår Ellie har höftleds röntgats och har A-höfter.

Det är veckans glada nyhet.


Ellie har firat allhelgona i Sälen med Rebecka och hennes familj och jag vet att dom har hittat

på en massa hundkul med henne.  

Vi får se kanske stannar hon kvar där.



 




Här kommer några bilder på våra sötnosar.

Dom har nu blivit så gamla att några har flyttat hemifrån under helgen.


Vi önskar er Lycka till.



 






   



   





   





Ja nu är Allhelgona helgen över och vi har haft det lugnt och skönt.


Här kommer några bilder från morgonpromenaden idag.

Jag är ledig på måndagar nu så jag passade på att ta med mig hundarna och kameran ut i naturen.


Här kommer några av morgonens bilder.


 



 






   





Vi gick längs älven på el-ljusbanan en fin promenadväg .


Här är det några flera höstbilder jag fotade idag.


  



 



Ha en bra vecka.

Vi ses

/Christina



 
    



Presentation


En liten uppfödning av Engelsk springer spaniel för nytta och nöje

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards