Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Christina - 5 juli 2012 17:45



Nu börjar livet att återgå till vardag igen.

Valptiden är över för denna gång och de sista valparna har flyttat till sina ny hem.




Kristaras famous Fonzie har flyttat till Maggan i Härnösand.



 



 Vi önskar dig Lycka till med Fonzie och hoppas att ni ska få mycket roligt ihop.

Planerna är att han ska få prova på både viltspår, lydnad, agility och kanske även jakt biten.

Lyckliga liten springer kille.





Kristaras Famous Fröding har fluttat till min syster Annkatrine och honom kommer vi att få träffa ofta   

Annkie var ej klädd och kammad när hon var här och hämtade sin lille kille så det blev ingen bild på dom....jag ska se om hon kan kamma till sig en annan gång och fastna på bild.

Lycka till önskar vi er.






Kristaras Famous Frydil "Doris" har flyttat till Portilla och henne kommer vi att se mera av....hon är nämligen hälften min   .



 

Hoppas du snart kommer hit igen Doris.


Lycka till Lena och Doris!!!






Min syster dotter Caroline och henne sambo Jan har blivit matte och husse till lilla Kristaras Famous Focus så honom kommer vi också att få träffa ofta hoppas vi.


Jag har inte lyckats fånga dom på bild men hoppas få till det vid senare tillfälle.

Focus ska bla träna lydnad och viltspår och husse hade lite planer på att ta jägarexamen och då kanske det blir jaktträning också.

Stort Lycka till till er.





Alla valparna och deras familjer har medelat att allt flyter på och är bara bra.

Njut av era små valpar tiden går så fort och snart är dom onte så små längre.


/ Kram Christina och Tony


   




Presentation


En liten uppfödning av Engelsk springer spaniel för nytta och nöje

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards